Naujasis „Volvo“ FM – ne už kalnų

„Volvo FM“ – dar vienas sparčiai atnaujinamos „Volvo Trucks“ produkcijos modelis. Viena išskirtinių jo savybių – novatoriška „Volvo“ dinaminio vairavimo sistema. Oficiali sunkvežimio premjera Europoje numatyta kovo 19 d., bet jau dabar jį galima pamatyti įvairių šalių keliuose bei dalyvauti konkurse, kas pirmasis pamatys ir nufotografuos naująjį FM.

    „Naujasis „Volvo FM“ kiekvieną vairuotoją papirks kur kas aukštesne vairavimo kokybe ir pasižymės inovatyviu kabinos vidumi. Nuo šiol transporto įmonės turės efektyvų, įvairiems pervežimams tinkamą sunkvežimį,“ – teigė „Volvo Trucks“ prezidentas Claesas Nilssonas.
„Volvo“ dinaminio vairavimo sistema, kurią sudaro įprastas vairo stiprintuvas ir elektros variklis, prijungtas prie vairo mechanizmo veleno, bus siūloma su „Volvo FM“. Ši sistema užtikrina patogų ir didelių pastangų nereikalaujantį vairavimą net ir nedideliu greičiu, o kelyje suteikia nepranokstamą kryptinį stabilumą.
    Oficiali „Volvo FM“ premjera įvyks kovo 19 d., tačiau „Volvo Trucks“ suteikia galimybę jį išvysti anksčiau: du neužmaskuoti sunkvežimiai pradėjo dviejų savaičių turą po Europą. Kovo 12-13 dienomis vienas iš jų iš Varšuvos atvyko į Kauną ir Vilnių ir po trumpos viešnagės iškeliavo toliau į Šiaurę – Latviją, Estiją, Suomiją. Turo metu kiekvienas, turintis fotoaparatą ir užfiksavęs naująjį „Volvo FM“, galėjo dalyvauti „Volvo Trucks“ organizuojamame talentingiausio paparacio konkurse. Švedijos sunkvežimių gamintojas apdovanos geriausių nuotraukų autorius, nufotografavusius naujuosius FM įvairiose šalyse. Nuotraukos skelbiamos specialioje svetainėje internete, o laimėtojai bus pakviesti į išskirtinį naujojo sunkvežimio bandomąjį važiavimą Geteborge,“ – sako „Volvo Trucks“ bandomųjų važiavimų žiniasklaidai direktorius ir šio konkurso vadovas Jeffas Birdas. Norėdami pamatyti pirmąsias naujojo „Volvo FM“ nuotraukas, apsilankykite tinklapyje www.volvotrucks.com/paparazzi.
 Gaila, jog dėl prasto oro ir techninių nesklandumų Lietuvos vežėjai negalėjo pamatyti naujojo „Volvo“ modelio. Jis ypač turėjo būti įdomus regioninių vežimų srityje dirbantiems vežėjams. Pirmiausia įdomus buvo pats naujasis gana kompaktiškas ir dinamikos požiūriu aptakus modelis ir ne mažiau įdomi suomiška bendrovės „Ekeri" dviašė puspriekabė su ketvertu sudvigubintų ratų. Galinės ašies ratai ne pasisukantys, kaip esame įpratę matyti kai kuriuose modeliuose, o mechaniškai vairuojami. Per visą puspriekabės ilgį eina sija, kurios pagalba galiniai puspriekabės ratai pasukami reikiama kryptimi. Kaip tvirtino vairuotojai, autotraukinys su tokia puspriekabe fantastiškai manevringas. Ankštose bazių, įvairiausių sandėlių aikštelėse tokiam autotraukiniui privažiuoti prie rampos – didelių pastangų nereikalaujantis darbas.
 
   Daugiau žinių apie naująjį „Volvo“ „vidurinįjį brolį“, kurio salonas net šios reklaminės kelionės metu buvo įslaptintas, – po jo prezentacijos.