“IVECO Stralis Hi-Way” – pretendentas į “Metų sunkvežimio” karūną?

IVECO siūlo rinkai naujos kartos magistralinį vilkiką “Stralis Hi-Way”. mintojo teigimu, atnaujintas modelis atitinka aukščiausius efektyvumo, kokybės ir eksploatavimo kriterijus ir patvirtina kompanijos ištikimybę ekologiško mobilumo strategijai.

Naujasis “IVECO Stralis Hi-Way”, anot kūrėjų, atitinka optimalias eksploatacijos sąlygas ir pasižymi degalų ekonomija, optimizuota technine automobilio priežiūra, patikimumu ir kokybe, pagerinta kabinos ergonomika bei aukštu komforto lygiu.
 
Šiuose sunkvežimiuose montuojami “Euro 6” reikalavimus atitinkantys “Hi-e SCR” sistemos, kurią parengė ir užpatentavo “FPT Industrial”, varikliai. Iki pasirodymo rinkoje patikrinta vilkiko kokybė ir patikimumas: daugiau nei 6 mln. kilometrų vilkikai nuriedėjo specialių testų trasomis ir daugiau nei 11mln. – realios eksploatacijos sąlygomis.
 
Naujasis “Stralis” gaminamas Madride (Ispanija). Neseniai ši gamykla įvertinta sidabro medaliu už kompleksinės programos VCM (“World Class Manufacturing” – “Pasaulinės klasės gamyba”) įgyvendinimą. Vilkike montuojami “Cursor FPT Industrial” varikliai užtikrina mažas degalų sąnaudas ir labaigerąefektyvumą. Turėdamas unikalią katalitinio neutralizavimo sistemą “High Efficiency SCR” (Hi-e SCR), naujasis “Stralis” atitinka “Euro 6” standartą be EGR sistemos.
 
Jo ratus suka 6 cilindrų vienaeiliai “Euro 5” standartą atitinkantys “Cursor” varikliai, kurių darbo kameros tūris – 8, 10 arba 13 litrų. “Euro 6” standarto jėgainės – 9, 11 ir 13 litro darbo tūrio „Cursor“ analogai. Taigi vežėjų paslaugoms aštuoni dyzeliniai varikliai, pasiekiantys nuo 310 iki 560 AG bei trys dujiniai jėgos agregatai, kurių galia – nuo 270 iki 330 AG. Jie pritaikyti dirbti suslėgtomis (CNG) arba suskystintomis gamtinėmis dujomis (LNG). Su pilnu dujinių degalų baku naujasis „Stralis“ gali nuvažiuoti šiek tiek daugiau nei 700 kilometrų. Visi šie varikliai pasižymi mažomis degalų sąnaudomis ir pasiekia maksimalų sukimo momentą nuo 1000 sūkių/min.
 
„Stralis Hi-Way“ vilkike įdiegta unikali vairavimo sistema „Driving Style Evoluation“ ir kitos eismo saugumą padedančios užtikrinti funkcijos: EBS, ESP,  „cruis- control“ sistemos, dienos šviesos lempos, nauja „Driver Attention Support“ funkcija ir efektyvi staigaus stabdymo sistema.
 
Pasak gamintojo, naujasis „Stralis Hi-Way“ demonstruoja maksimalią ekonomiją ir inovacijas, kurios padės užtikrinti realią naudą visiems krovinių gabenimo verslo atstovams. Hanoverio tarptautinės automobilių parodos IAA lankytojai turės progą iš arčiau susipažinti ir su atnaujintu vidutinės klasės sunkvežimiu „EuroCargo“, kurio ratus suka dujinė jėgainė.
 
www.komtrans.lt